Balea, Frabglanz Spulung Blutorange & Moringa (Odżywka do włosów farbowanych `Czerwona pomarańcza i moringa`)

Hejka kochani. Dzisiaj znowu na szybko kolejna recenzja. Tym razem będzie to produkt, który uwielbiam, a mianowicie odżywka do włosów Balea.


Od producenta:

Nawilżająca odżywka do włosów `Czerwona pomarańcza i moringa` dla intensywnego zmiękczenia i nabłyszczenia włosów farbowanych. Chroni kolor. Dba o nawilżenie zarówno włosów jak i skóry głowy.

Cena: 5,50zł / 300ml


Skład:



Moja opinia:

Odżywkę tą już jakiś czas temu wygrałam w rozdaniu. Kosmetyki Balea od dawna mnie ciekawiły ale muszę przyznać, że akurat ta pozycja nigdy szczególnie nie przykuła mojej uwagi. Tym bardziej się cieszę, że jednak miałam okazję ją poznać, bo okazała się moim prawdziwym ulubieńcem.
Odżywka znajduje się w tubce stawianej na zamknięciu. Fajne rozwiązanie, bo zdecydowanie ułatwia wydobycie. 


Opakowanie jest przyjemne dla oka. Ma fajną pomarańczowo-białą kolorystykę. Sam kosmetyk jest biały i średnio gęsty. Bardzo dobrze rozprowadza się na włosach, nie spływa z nich. Zapach mnie osobiście powala na kolana. Jeśli zamknie się oczy bez problemu można wyobrazić sobie koszyk soczystych czerwonych pomarańczy. Jest to słodkawy ale niesamowicie przyjemny aromat utrzymujący się dosyć długo.
Najważniejszym elementem jest jednak działanie. Samym zapachem odżywka nic nie zwojuje ale w tym przypadku i naprawdę jest się czym chwalić. Produkt ten od jakiegoś czasu jest moim nr 1. Genialnie odżywia włosy, nadaje im blask a w moim przypadku niesamowicie podbija skręt. Odżywka nałożona nawet na 5 min sprawia, że mam fenomenalne falowańce - mięsiste i pełne życia. Jest to kosmetyk po który sięgam kiedy chcę mieć pewność, że będę wyglądać dobrze. Jeszcze nie zdarzyło się żebym się zawiodła :)

2 komentarze:

  1. Odżywki z tej firmy jeszcze nie miałam, ale już pan z niemieckiego sklepiku w moim mieście obiecam że mi przywiezie ;) Za to szampony uwielbiam .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blog testowy , Blogger