PALETY CIENI DO DZIENNEGO MAKIJAŻU, KTÓRE WARTO MIEĆ: NAKED CHOCOLATE, I HEART CHOCOLATE, NUDE TUDE, GIRLS ON FILM.

Cześć wszystkim. Zgodnie z obietnicą powoli zaczynam nadrabiać zaległości w recenzjach. Dzisiaj będziecie mieli okazję poczytać co nieco o balsamie do ciała B&BW. Dla osób, które czytają mnie od dłuższego czasu nie jest zapewne tajemnicą, że zapachy kosmetyków tej firmy niezmiennie mnie zachwycają. Tak było i tym razem, ale zacznijmy jednak od początku.



Balsam zalegał w mojej łazience już od dłuższego czasu. Swego czasu wygrałam go w jakimś rozdaniu, ale jakoś tak się składało, że zawsze miałam coś innego do testowania i odkładałam go na później. Ostatnio jednak udało mi się znacznie uszczuplić moje mazidełkowe zapasy i jako kosmetyk pielęgnacyjny na lato wybrałam właśnie balsam B&BW.
Jest on umieszczony w plastikowej, przezroczystej buteleczce o nietypowej pojemności 236 ml z dużą różowo-czerwoną etykietą na przodzie. Butelka posiada zamknięcie na "klik". Nie jestem miłośniczką tego rodzaju rozwiązań, ale muszę przyznać, że akurat w tym przypadku nie jest ono jakoś szczególnie uciążliwe. Wynika to najprawdopodobniej z konsystencji balsamu, która jest kremowa ale lekka i bez problemu wypływa przez niewielki otwór.
PALETY CIENI DO DZIENNEGO MAKIJAŻU, KTÓRE WARTO MIEĆ: NAKED CHOCOLATE, I HEART CHOCOLATE, NUDE TUDE, GIRLS ON FILM. - See more at: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/#sthash.yAlu7m3G.dpuf
PALETY CIENI DO DZIENNEGO MAKIJAŻU, KTÓRE WARTO MIEĆ: NAKED CHOCOLATE, I HEART CHOCOLATE, NUDE TUDE, GIRLS ON FILM. - See more at: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/#sthash.yAlu7m3G.dpuf
Mam wiele palet z cieniami, ale tak naprawdę najczęściej sięgam po te z brązami oraz z neutralnymi kolorami. Taki brązowo-złoty makijaż pasuje do każdego typu urody, do każdego stroju i na większość okazji. Dziś przygotowałam dla Was wpis na temat paletek z neutralnym kolorami, które po prostu warto mieć. Jeśli jesteście fankami brązów, złota i innych, naturalnie mieniących się odcieni, to zapraszam do czytania dalej. Pokażę Wam w co warto zainwestować.  - See more at: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/#sthash.yAlu7m3G.dpuf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Blog testowy , Blogger